משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 399 ש"ח

מחזירים לך את האיזון ההורמונלי עם צמחי מרפא שמשנים את כללי המשחק

צמחי מרפא לאיזון הורמונלי לנשים: הפורמולה הייחודית של Pro-Balance

החל מתסמינים כמו שחלות פוליציסטיות, כאבי וסת קשים, מחזור לא סדיר או דימומים כבדים, ועד שיעור יתר, כאבי ראש ואקנה. תופעות רבות שנשים מרגישות במהלך החיים נגרמות מחוסר איזון הורמונלי.
פעמים רבות חוסר איזון גם מתרחש לאחר הפסקת גלולות, המערכת ההורמונלית משתבשת וחווים התפרצות של אחד או התסמינים האלו.

הדבר הראשון שצריך לעשות זה לזהות שאכן קיים חוסר איזון שגורם לתופעות השונות (עושים זאת על ידי בדיקת דם פשוטה, ביום ה 3 לווסת). ניתן גם לבדוק את חוסר האיזון על ידי תסמינים שונים ואחר כך לטפל.
בדיוק בשביל להחזיר לך את האיזון, פיתחנו את פורמולת Pro-Balance – פתרון טבעי המבוסס על פורמולה ייחודית של צמחי מרפא מובחרים שיעשו לך שינוי מטורף.

הרכיבים המרכזיים של  Pro-Balance שהופכים אותה לפורמולה כל כך אפקטיבית:

1. **שיח אברהם**: שיח אברהם הוא צמח מרפא מסורתי מהמזרח התיכון המכיל כמויות רבות של פיטואסטרוגנים שהם בעלי תפקיד חיוני במערכת ההורמונלית שלנו. הפעילות הטבעית של שיח אברהם עוזרת בהגברת פעילות האסטרוגן ובמאזן הורמונלי כולל. צמח מאוד נחקר ברפואת הצמחים וממש ידוע שעוזר באיזון.
2. **שורש פאוניה**: פאוניה היא צמח מרפא מקצועי ברפואה הסינית שהשימוש בו  עתיק יומין. השורש מכיל פיטואסטרוגנים טבעיים המסייעים לשפר את זרימת הדם, להגביר את הפעילות ההורמונלית ולהפחית תסמיני דימום וחוסר נוחות.
3. **שורש קורידלית**: קורידלית היא צמח מרפא נוסף ברפואה הסינית הידוע כאופיום של הטבע ועוזר בהקלה על כאבים.
4. **קו-אנזים Q10**: Q10 הוא תוספת מנצחת לפורמולה, אשר מניע אנרגיה בגוף מסייע בספיגת והפיכת המרכיבים של תמציות הצמחים לפעילים במיוחד האינזים קיו 10 יש מחקרים רבים שידוע באיזון שחלות פוליציסטיות ואיזון הורמונאלי.

צמחי מרפא לא עובדים בין לילה ויש להקפיד על נטילה קבועה שלהם במשך כ-3 חודשים
אבל זה לגמרי שווה את ההשקעה! אם תתמידו לקחת את הצמחים תוכלו לראות שינוי ושיפור משמעותי בתסמינים השונים, לאזן את הגוף ולהרגיש טוב.

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping