משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

קוסמטיקה טבעית וארומתרפיה

עמוד הבית שירותים • אנטי איגיניג, קוסמטיקה טבעית וארומטרפיה​

לאחר גיל 40, קמטים בעור הפנים מתחילים להופיע בקרב רוב הנשים.
וממש לא חייבים להתייחס אליהם כגזרת גורל. כיום ניתן לטפל בקמטים באמצעות טיפולי אנטי אייג’ינג בשיטות שונות. 
אחת השיטות הכי פופולריות כיום היא באמצעות דיקור סיני ודיקור קוסמטי . התוצאות מדהימות ונראות תוך מספר שבועות. טיפול זה באמצעות דיקור סיני ודיקור קוסמטי , התגלה ע”י רופאים בבית החולים בבייג’ין, כאשר הם השתמשו בדיקור בקרב חולים שסבלו משיתוק בפנים = “פציאליס”, הרופאים הסינים שמו לב כי ישנו שיפור ניכר לא רק במצב שיתוק שרירי הפנים אלא גם בנראות העור, בקמטים ובקמטוטים. מאז דיקור קוסמטי משמש למטרת טיפול אנטי אייג’ינג.

השורשים של הדיקור הסיני כבר קיימים למעלה מ-2,500 שנה ונשות הקיסר בסין לפני אלפי שנים, נהגו לטפח את עורן באמצעות דיקור סיני ודיקור קוסמטי בתוספת של צמחי מרפא, על מנת לשמר את עור פניהן.

באמצעות דיקור בטכניקות מיוחדות, ניתן בהחלט להחיות את העור ולשפר אותו, ללא צורך בניתוח פולשני או הזרקת חומרים כימיים. לכל מי שמחפשת טיפולים טבעיים ללא חומרים כימיים כלל, יכולה לקבל אצלינו טיפול טבעי לגמרי עם תוצאות אפקטיביות.

אל תחכו לגיל 40. חשוב לבצע תחזוקה נכונה בעור הפנים, כבר מגיל 30.
אצלינו בקליניקה טיפולי האנטי-אייג’ינג משלבים דיקור קוסמטי, עיסוי באבן גוואשה, שמנים וחומרים פעילים המוחדרים לעור במהלך הטיפול, ומכשור מיוחד. בנוסף נמליץ על הקפדה בתזונה נכונה, מסיכות המתאימות לעור הפנים והימנעות מחשיפת יתר לשמש, וכמובן שגרת טיפוח המתאימה לעורך לשמירה על הטיפול בבית.

בקליניקה אנחנו מטפלות ע”י אבחון מדויק של מצב המטופלת ומציאת הטיפול היעיל ביותר באמצעות הכלים של הרפואה הסינית. לפי האבחון נבנה תכנית טיפולית מתאימה.

לפרטים נוספים וקביעת תור התקשרי או שלחי הודעת whatsapp לטלפון 054-7190909

Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat