משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 399 ש"ח

כוסות רוח: הסוד לשחרור כאבים והתחדשות

כוסות רוח זהו כלי טיפולי שמשמש כבר אלפי שנים – כן כן ממש כך. מוזמנים לשאול את סבתא מה זה כוסות רוח ותהנו מהנוסטלגיה שהאזכור מעלה בה. אנשים רבים כלל לא מודעים שגם בימינו יש טיפולים רבים המלווים בשימושן. בקליניקה שלי אני עושה בהם שימוש לפי הצורך, כי לא נמצא להן תחליף זהה. אז מה הסיפור של הכוסות האלו בכלל?

מה זה כוסות רוח?

כוסות רוח הן כלי מדהים לטיפול. כוסות הרוח בימינו עשויות מסיליקון (ראה תמונה). בסין כוסות רוח עשויות מבמבוק, בגלל הבמבוק המצוי. בעבר, כשלא היה את הסיליקון, היו מייצרים כוסות רוח מחומרים שונים ומשונים.

את הכוסות מצמידים למקום הרצוי בגוף והן יוצרות ואקום. הוואקום אינו מכאיב כלל, כל מה שחשים זה צביטה קלה. הטיפול בכוסות רוח גורם לשפע של דברים טובים ובעיקר לכך שזרימת הדם תואץ ותעודד החלמה והרגשה טובה יותר. 

כוסות רוח - דנה קנר

איך הן מסייעות בהקלה על כאבים?

נדבר בדוגמאות. אם נתפס לכם שריר ביד, השריר מכווץ וזרימת הדם בו היא איטית ודלת חמצן. ברגע שאין זרימת דם טובה, פינוי החומרים המיותרים מאותו אזור לא מתבצע כמו שהוא אמור להתבצע וכך הכאב רק הולך ומתעצם וחוזר חלילה. ברגע שמניחים את הכוסות במקום המכווץ, גורמים לזרימת הדם להשתפר ובכך מקלים על הכאב בצורה הכי ישירה שיש. 

מה עושים עם “הסימן האדום” אחרי הטיפול?

אחרי הטיפול בכוסות רוח נפוץ שנשאר סימן אדום. אבל חשוב לדעת שזה לא כך בכל טיפול. אם משאירים את הכוסות במשך כמה דקות כמו שמקובל ברוב הטיפולים, אז נשאר סימן אדום בצורת הכוס שהונחה. הסימן לא מכאיב ולא מציק. חשוב שתדעו כי המקום בו נותר הסימן מהטיפול, עובר תהליך של שיפור בזרימת הדם וזה דבר טוב לגוף. ומה לגבי האודם? הוא יעבור מעצמו.

אילו עוד שיטות טיפול קיימות?

עד כאן הזכרנו שיטה אחת, של השארת הכוס באותו מקום במשך מספר דקות. אבל יש עוד שיטות רבות לטיפול עם כוסות רוח: 

  • שילוב עם דיקור סיני – בשיטה זו מניחים את המחטים ומעל זה מניחים את הכוס ומשאירים אותה מספר דקות בתנוחת שאיבת העור. כך נוצר טיפול אינטנסיבי וחזק המייעל את התוצאות. 
  • נגיעות – בשיטה זו מניחים את הכוס, יוצרים ואקום, אבל מיד מרימים את הכוס. לא נותנים לכוס להישאר על העור. מיד אחרי שמרימים את הכוס מניחים אותה שוב וחוזר חלילה. שיטה זו טובה בעיקר לאזורים עדינים ורגישים כמו עור הפנים. 
  • כוסות נעות – בשיטה זו לא מרימים את הכוס, אך גם לא משאירים אותה על גבי אותו מקום. אלא מה? מושכים את הכוס תוך כדי ואקום על גבי השריר התפוס. 

מעוניינים בעוד מידע? מוזמנים בחום לקליניקה של דנה קנר. הצוות החם בקליניקה ישמח לתת לכם מענה על כל שאלה. פנקו את עצמכם בטיפול מפנק שיאזן את לחצי היומיום ואת הכאבים הנלווים להם במרבית המקרים.
למידע נוסף על טיפול בכוסות הרוח

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping