משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

מחזור זה לא כואב!


זו אולי הבשורה הכי משמעותית וחשובה שתשמעי בזמן הקרוב. מחזור זה לא כואב! ואת לא אמורה ולא צריכה לסבול מכאבי וסת בכל חודש מחדש.
עוד מהימים שכולנו קראנו את “אילת מקבלת”, הרגילו אותנו שמחזור זה דבר טבעי וחלק. מההתבגרות הנשית ובאותה נשימה גם אמרו לנו שמחזור יכול להיות מלווה בכאבים וזה בסדר.
 כיום אנחנו מעבירות את האמירה הזו לבנות שלנו, וגם בעולם הרפואה רבים מרופאי הנשים מקבלים את זה כמובן מאליו ולא כמשהו שיכול וצריך פשוט לא להתקיים, מחזור יכול לעבור גם מבלי לקחת משככי כאבים בכל חודש.
אחוז הבנות שסובלות מכאבים המלווים את ימי הוסת, הוא עצום כ”כ שכנראה גם זה תורם להסכמה שזה טבעי ונורמלי, “וככה זה אצל כולן”.
אז הרשו לי לנפץ את השמועה ולהגיד לכן שזה יכול וצריך להיות אחרת.

רוב הנשים סובלות מכאבי המחזור ביום הראשון והשני של הווסת, אז הזרימה חזקה יותר.
הכאבים נובעים מזרימה לקויה של הדם, אשר גורמת לדם להיתקע ולמעשה האגן חסום והדם לא זורם החוצה כהלכה. (זה גם יוצר את הקרישים שנשים רבות רגילות לראות בימים הראשונים לווסת).

אז מה כדאי לעשות ואיך אפשר להפסיק את הסבל מכאבי המחזור החודשיים?

1. לא להשתמש בטמפונים. הטמפון רק עוזר לדם החסום ממילא ולא מאפשר לו לצאת בצורה תקינה וזרימה שהיא נורמלית.
 הטמפון ממש משמש כפקק ולא עוזר לגוף לבצע את הפעולה הטבעית שלו .


2. עיסוי רחם. (ארויגו בשפה המקצועית) עיסוי מיוחד באזור הרחם שצריך להיעשות ע”י בעל מקצוע או באופן עצמאי (אבל רק אחרי שלומדים איך לעשות זאת נכון) העיסוי עובד על מרידיאן הצ’ונג והכבד המקיפים את הרחם, ומשחרר את זרימת הדם. עיסוי רחם נעשה עם תערובת של שמן זית או שמן שומשום המחממים את הגוף, שמן אתרי גרניום המאזן הורמונלית, שמן אתרי לבנדר להרגעה ושמן אתרי ג’ינג’ר שהוא אנטי דלקתי ומאד מחמם. 

על כל 4 כפות שמן זית נשים טיפה 1 מכל שמן אתרי .

3. טכניקת המערוך. קחי מערוך וגלגלי אותו הלוך ושוב על הצד הפנימי של הירך. שם נמצא מרידיאן הכבד שכאשר זרימת הדם לקויה, זה אומר שהוא חסום וצריך לשחרר אותו.
 ניתן גם לשבת על הרצפה (כמובן לא על מקום קר) ולפסק רגליים ולבצע ממש מתיחה של פנים הירך ולעזור בזרימת מרידיאן הכבד – האחראי על זרימה תקינה באזור הרחם.
כרית חימום על הבטן גם תעזור מאד.

4. ריקודי בטן. כן, כן ואת לא חייבת ללכת ללמוד מקצועית או לקנות חצאית מתאימה. פשוט שימי שיר של שרית חדד ופשוט התחילי להניע את האגן שלך. הרבה נשים שאני מכירה פשוט שוכבות במיטה וסובלות .. אז קומי וזוזי ! התנועה באגן עוזרת לזרימה . 

5. הניעי את הגוף. הליכה תתרום לעניין ובעיקר הליכה על חוף הים, הפסיעה על החול (יחפה ) תעשה ממש רפלקסולוגיה לרגליים ותעזור בריפוי וזרימה תקינה בגוף .

6. אנדומטריוזיס. מחלה כרונית בה רירית הרחם גדלה בזמן המחזור בכל מיני מקומות שהיא לא אמורה לגדול בהם. במקרה כזה כאבי המחזור הם כאבי תופת ודורשים טיפול תחזוקתי הכולל תזונה נכונה הכוללת כורכום שהוא אנטי-דלקתי, עיסוי רחם, צמחי מרפא ודיקור סיני פעם בשבוע.
 כמובן שזו מחלה שמעט נשים סובלות אבל הדרך אל האבחנה היא לא פשוטה. דעי לך שאם הכאבים שלך עזים עד כדי כך כדאי לך להתעקש מול רופא הנשים שלך שיבצע אבחון מדוייק לסיבת הכאבים .

7. אונטסו. אונטסו הוא טכניקה יפנית מיוחדת לטיפול במגוון בעיות.
האונטסו הוא מכשיר מיוחד הפועל על חימום שמניע את כלי הדם למערכת התאים ואפקטיבי מאד לטיפול בכאבי מחזור. בעזרת ידית חימום עוברים על אזור הבטן.
 היכן שהרירית תקועה וזרימת הדם תקועה ישרוף ויהיה חם יותר, אבל בסופו של דבר החימום מניע את הדם ומקל על הכאב.

טיפול אונטסו, דיקור סיני, צמחי מרפא מיוחדים לכאבי מחזור ועיסוי רחם את כל אלו תוכלו למצוא אצלינו בקליניקה, ולקבל תוכנית טיפולים מותאמת אישית.

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat