משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

מה הוא דיקור קוסמטי

מזה אלף שנה קיימת רפואה סינית כאלטרנטיבה טיפולית יעילה למגוון צרכים שונים. בשנים האחרונות סוגי הטיפול הכרוכים ברפואה סינית כמו למשל דיקור סיני, כוסות רוח, עיסוי שיאצו, טווינא ועוד הרבה יותר פרצו למיינסטרים של הרפואה האלטרנטיבית המערבית.
 אחד הטיפולים אשר צומח בפופולריות שלו הוא דיקור קוסמטי.
 דיקור קוסמטי הוא טיפול קוסמטי טבעי אנטי-אייג’ינג אשר משמש כתחליף לטיפולי בוטוקס. באמצעות סגנון הדיקור הזה תוכלו להוריד 10-15 שנה מעור הפנים שלכם ולבנות מראה חדש, טבעי ובעיקר בריא, נשמע כמו חלום לא?

איך עובד הטיפול

ישנם לא מאט אנשים שימנעו מסוג הטיפול הזה מתוך חשש לכאב של הדיקור עצמו, אבל אין ממה לפחד! הטיפול נעשה ע״י מחטים דקים מאוד אשר מוחדרות לתוך נקודות דיקור ספציפיות בפנים ורוב הלקוחות שלנו אפילו לא מרגישים את הדיקור עצמו מרוב הסביבה הרגועה שאנו מייצרים עבורם. ברגע שכל המחטים במקום הספציפי שלהם, נשאר לכם רק להירגע, ליהנות מהאווירה הנינוחה ולתת לקסם של הדיקור לעשות את שלו!

מה בעצם עושה דיקור קוסמטי

פעולת הדיקור שולחת דחפים עצביים (מסרים) למוח שלנו.
 המסרים הללו גורמים לגוף שלנו להיכנס למצב קליל של הבראה וכתוצאה מכך, להגביר את קצב מחזור הדם בגוף אשר גורם גם לזרימת חמצן לעור הפנים. הסיטואציה של זרימה מוגברת של חמצן לעור הפנים מעודדת גם ייצור מוגבר של סיבי קולגן (חלבון מבני בגוף) ואלסטין
(חלבון מבני אשר מאפשר לרקמה לחזור לצורתה) חדשים וחלקים יותר בעור הפנים וכתוצאה מובילה לפחות קמטים, מראה מוצק וכמובן בריא יותר. דיקור קוסמטי בניגוד לטיפולי בוטוקס למשל, אשר השפעותיו הן שטחיות ומחזיקות לטווח זמן יחסית קצר, הולך מעבר לטיפול סימני ההזדקנות השטחיים. דיקור קוסמטי משפר גם את בריאות העור שישמש כל אדם לטווח ארוך דרך אמצעים ביולוגיים מוכחים.

במה עוד מטפל דיקור קוסמטי?

דיקור קוסמטי משמש כטיפול יעיל וטבעי למגוון צרכים שונים מעבר להרמת פנים טבעי למיניהם אקנה (בצעירים), עיגולים שחורים מתחת לעיניים, טיפול בעור נפול, טיפול בצלקות, כמתים, עור חיוור, וגם

מעוניינים ברפואה אלטרנטיבית?

מעוניינים לנצל את היתרונות הרבות של דיקור קוסמטי? דנה קנר סיידה מתמחה למעלה מ-6 שנים ברפואה סינית מתקדמת בהשפעות החיוביות הרבות של טיפולים טבעיים עבור הגוף והנפש. מעבר לשירותים שלנו בדיקור קוסמטי אנו מספקים גם טיפולים אלטרנטיביים לכאבים אורטופדיים, חרדות, בעיות שינה, פיגמנטציה, הריון ולידה וגיל המעבר. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, התקשרו היום וקבלו שיחת ייעוץ חינם!

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat