משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

מה הוא אנטי אייג’ינג?

אנטי אייג’ינג הוא לא באמת “נוגד/נגד גיל”. מדובר על תחום ידע, או תחום טיפול – בו יש מנהגים וטכניקות שונות, על מנת לתמוך את העור, להזינו ולטפחו במידת האפשר. יש שימליצו להתחיל עם טיפוח והזנת העור בגילאים מוקדמים ככל האפשר, על מנת לתת לעור את מה שהוא צריך לכל אורך הדרך, בכל נקודה. ובכן, זוהי כמובן רק פרספקטיבה, וכל אחת שרוצה, יכולה להתחיל לתת תשומת לב לעור שלה, בזמן שלה, בקצב שלה ובטווח ההשקעה הרלוונטית עבורה.

מה מטרתם של טיפולי אנטי אייג’ינג?

ניתן לחשוב על טיפולי אנטי אייג’ינג כדרך מסוימת להעניק הגנה, הזנה ושמירה לעור. כשאנחנו מדברים על טיפולי אנטי אייג’ינג, יכול מאוד להיות שאנחנו מדברים באופן ישיר על קולגן. מה זה קולגן? ובכן, לקולגן תפקיד ייעודי בהמון סוגים של טיפולי אנטי אייג’ינג. למעשה, מדובר בחלבון, אשר נמצא בגוף באופן טבעי. לקולגן יכולת להעניק מבנה לרקמות העור, ולסוגי רקמות אחרים – ותומך בכל מיני אופנים שונים. יש המקשרים בין היכולת להוסיף גמישות בעור, תמיכה במרקם, גוון וצבע העור עם היכולת לתמוך את העור במידה מספקת של קולגן. כלומר, היכולת לייצר מידה מספקת של קולגן יכולה לתמוך בשלל אספקטים שתוצאתם היא מעין מראה מסוים. ישנם תכשירים אשר מסייעים בייצור קולגן, כדרך סיפוק אבני הליבה לכך (לדוגמה, אבקות מסוימות שיש בהן שלל רכיבים שיכולים לסייע בייצור קולגן בגוף).  וישנם תכשירים אשר מעניקים לגוף קולגן, כמו שהוא, כך פשוט – לשימושו.

מה נוכל להגיד לגבי נוגדי חמצון?

ישנן קליניקות, אשר מה שמניע אותן, במסגרת אנטי אייג’ינג הוא להעניק תמיכה לכל מי שנחשף לקרני שמש, ולכל מי שאפשר לתת לו תמיכה נוספת על מנת שהגוף שלו יקבל את מה שהוא צריך. נוגדי חמצון, היא דרך מסוימת להעניק תמיכה שכזאת. הרעיון הוא להחזיק בכל מיני תכשירי טיפוח, שהייעוד הרשמי שלהם הוא לסייע בטיפוח החיוניות לעור הפנים. מדובר אפוא על ויטמינים או מינרלים, אשר ביכולתם לתת מענה לרדיקלים חופשיים. נניח, כדרך תרומת אלקטרון – על מנת למנוע חמצון רקמות אחרות. לנוגדי חמצון אפשרות לסייע בהפחתת דלקות, ולתמוך בריפוי הטבעי של עור הפנים.  נוגדי חמצון לדוגמה הינם ויטמיני A ו-C. שיש שיגידו, כי להם אספקטי אנטי אייג’ינג  כאלה ואחרים. 

ומה לגבי לחות?

מרכיב נוסף, שנוכל לדבר עליו – שניתן למצוא במוצרי אנטי אייג’ינג – הוא זה המאפשר להם להחדיר לחות לעור הפנים. תמיכה במאזן הלחות יכולה לסייע לשכבת העור העליונה ביותר בעור הפנים לתמוך את עצמה בעודה נחשפת לעולם החיצון, כמו גם לתמוך באיזון מאזן המים בגוף. ניתן להגביר לחות בעור הפנים כדרך אפליקציה, או יישום מקומי, של חומר הנקרא חומצה היאלורונית. חומצה היאלורונית, אפוא, היא מעין סוכר המופיע באופן טבעי בגוף שלכם. מדובר על מעין חומר לחות, אשר ביכולתו לקשור לחות לעור.

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat