משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

טיפים לאיזון הורמונאלי

חזרה לאיזון ולשפיות

לפני שבועיים וחצי קיבלתי החלטה!
אני משנה דברים קטנים כדי לחזור לאיזון. לא נותנת למלחמה לשבש את ההורמונים שלי, הבריאות שלי ואת מצב הרוח. מאז שהתחלתי, אני עושה כל יום פעולה קטנה אחת ואני רואה איך אני מרגישה טוב יותר וחוזרת לעצמי למרות כל מה שמסביב.

אז מה את אומרת, תצטרפי אלי?
ריכזתי לך כאן 16 דברים שכבר עשיתי. ואני מזמינה אותך להמשיך איתי עוד, דרך האינסטגרם, עד ל-30 יום של חזרה לאיזון.

אז מה עשיתי עד כאן?

  • החלפתי כוס קפה אחת בכל יום בכוס תה צמחים ללא קפאין.
    קפאין מגביר חרדה ותורם לחוסר שקט. צמחים מרגיעים ותומכים בגוף.
  • מכניסה אור טבעי הביתה
    לאור שבש טבעי יש חלק חשוב באיזון הורמונלי ובשינה איכותית יותר. כל בוקר כשאני מתעוררת אני פותחת חלון ונותנת לאור היום להיכנס הביתה וללטף אותי.
  • חשיפה ישירה לאור השמש
    מקפידה על 5 דקות ביום, חשיפה ישירה לאור השמש. פשוט שוכבת על הגב לחמש דקות בחצר או במרפסת. חשיפה לשמש תורמת לחיוניות ומזינה בויטמינים חשובים.
  • ירק אחד כתום ביום
    מכניסה ירק אחד כתום, כל יום, לתפריט שלי. דלעת מומלצת במיוחד – תומכת ומחזקת את העיכול שלנו. דלעת עשירה באשלגן, חומצה פולית וויטמינים A ו-C.
  • מתחילה כל יום בשתיית כוס מים פושרים
    שתית מים בטמפרטורת החדר משפרת משמעותית את זרימת הדם, מניעה את מערכת העיכול, מסייעת בסילוק רעלים פנימיים ועוזרת בחילוף חומרים-כדבר ראשון על הבוקר.
  • לא מתעלמת מימי המחזור
    יודעת שאלו ימים של התכנסות וחוסר אנרגיה ומקבל אותם באהבה. לובשת בגדים נוחים, מניעה דם לרחם ע”י ישיבה בתנוחת כובסת (סקוואט)
  • אוכלת 2 אגוזי ברזיל ביום
    מכילים סלניום שהוא מינרל חיוני נוגד חמצון וחשוב לאיזון הורמונלי. מכילים אבץ, סידן, ויטמיני B ו-E. משפרים את תפקוד בלוטת התריס, מערכת העיכול ומסייעים לירידה במשקל.
  • מנביטה עדשים
    ההנבטה הופכת את הקטניה לסופר פוד! פעולת ההנבטה מביאה את האוכל ממצב של חוסר חיות למצב של חיים חדשים, הזנה וכח, וזה בדיוק מה שאת צריכה!
  • רגליים על האדמה- קרקוע
    “קרקוע” זה מגע ישיר של הגוף שלנו עם האדמה, מומלץ כל יום למשך 30 דקות להוריד נעליים ופשוט ללכת על אדמה, דשא, חול. הקרקוע מאזן את השדה האנרגטי של הגוף שלנו.
  • אוכלת אוכל ירוק מהטבע
    עלים ירוקים מכילים ים של ויטמינים וגם כלורופיל שידוע כמנקה את הכבד. כדי לעזור לגוף בפינוי רעלים ולקבל עור זוהר: עלים ירוקים בכל ארוחה זה MUST! (תרד, שמיר, קייל, כוסברה, פטרוזיליה, מרווה, כרישה, נענע, סלרי, עשבי תיבול
  • חיבוק
    תנו חיבוק של 20 שניות לאהובים שלכם בכל יום! כשמתחבקים משתחרר האוקסיטוצין (הורמון האהבה) שתורם לבריאות הפיזית והנפשית ומוריד סטרס וחרדה.
  • סדר וארגון
    סדר וארגון=סדר בראש! עושה שקט בראש ומרגיע סטרס. כותבת לי משימות, יוצרת סדר יום, מסדרת את הבית או חלק מסויים בו וזה עוזר לשמור על השפיות.
  • כף ביום של גרעיני דלעת
    אבץ ומגנזיום חשובים מאד לבריאות העור, לשינה טובה יותר, להפחתת תסמינים של גיל המעבר ולטיפול בטפילי מעיים. גרעיני דלעת עשירים מאד בשניהם. אז כף אחת ביום!
  • עושה פילינג לגוף
    הזרמת דם! הורדת תאי עור מתים הם חלק מהאיזון הכללי ותורמים למערכת הלימפה ומערכת החיסון. פילינג בהכנה ביתית או פילינג מוכן, פעמים בשבוע על העור.
  • לא שותה את הקפה על הבוקר
    בבוקר הורמון הקורטיזול מופרש באופן טבעי והקפה מעצים אותו וגורם לסטרס מיותר. לכן, דוחים את שתית הקפה לשעה וחצי/שעתיים אחרי שמתעוררים. ומה שותים בבוקר במקום?
    משקה שמכיל: חתיכה של ג’ינג’ר, חתיכה קטנה של לימון, רבע כפית פלפל קאיין, רבע כפית דבש וקצת כורכום וכמובן מים חמים.
  • מסיימת את המקלחת עם מים קרים
    גם אם מתקלחת במים חמים את סוף המקלחת עשי עם מים קרים: המים הקרים משפיעים על עצב הואגוס (העצב הגדול בגוף) כארש העצם הזה מאוזן לחץ הדם מתייצב, השינה טובה יותר, מערכת החיסון מתפקדת, מערכת ההגנה של הגוף משתפרת, קצב הנשימה מתקן את עצמו, מערכת העיכול עובדת ומצב רוח משתפר.
    בקיצור שווה 2 דקות של מים קרים, לא?

נראה לך המון?
פשוט עשי זאת לאט לאט, בחרתי בכוונה צעדים קטנים יחסית וקלים לביצוע, תראי שאם כל יום תוסיפי משהו אחד, אחרי שבועיים תמצאי את עצמך עושה את כולם או לפחות חלק גדול מהם. אם עדיין נראה לך מאתגר, פשוט בחרי את אלו שנראים לך יותר קלים לביצוע עבורך והתחילי איתם, כל הרגל כזה שתסגלי לשגרה שלך יהיה מבורך ויעזור לך!
ואם את רוצה לעשות את זה יחד איתי, להמשיך הלאה לפעולות נוספות וגם ללמוד יותר לעומק על חוסר איזון הורמונלי, איך מזהים אותו ומה עושים בשביל לטפל בו – כנסי לאינסטגרם שלי עכשיו – בלחיצה כאן

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat