משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

חדש על המדף! צמחי מרפא בפיתוח שלי לטיפול מבפנים החוצה

אחרי שנים רבות שאני מטפלת בנשים ברפואה סינית אני יודעת שהכל מתחיל מבפנים ושדרך הטיפול הנכונה ביותר היא ההוליסטית, זו שרואה את המכלול. פצעים בעור יכולים להעיד על משהו שמתחולל בפנים ונשירת שיער יכולה בכלל להיות קשורה לסטרס או לבעיות במערכת העיכול. לכן, אני שמחה ונרגשת להציג בפניכן את צמחי המרפא שלי! מדובר בפיתוח בלעדי שלי שעבדתי עליו תקופה ארוכה מאד. הצמחים הם מרפא מבפנים החוצה, והמטרה שלהם זה לעזור לך להגיע לריפוי וטיפול בבעיה שלך בצורה טבעית ואפקטיבית. שילבתי בצמחים האלו את כל הידע והניסיון שלי אחרי טיפול במאות נשים בשנים האחרונות, בחרתי את הצמחים האיכותיים ביותר, בשילובים הכי מדוייקים כך שיתאימו לכל בעיה נשית.

אם את לא מאוזנת הורמונלית וסובלת מכל מה שקשור למחזור החודשי

Pro Balance – צמחי מרפא לאיזון הורמונלי לנשים

אם את סובלת מתסמינים כמו שחלות פוליציסטיות, תסמונת קדם – וסתית, מחזור לא סדיר, דימומים כבדים או מצבי רוח משתנים את צריכה איזון הורמונלי. הפורמולה הייחודית של Pro-Balance, המבוססת על 4 רכיבים מרכזיים שתומכים במערכת ההורמונלית: קו – אנזים ותמציות צמחי מרפא איכותיות וביניהם: שיח אברהם, שורש פאוניה ושורש קורידלית.


אם את זקוקה לחיזוק של אנרגיה

Weak End – צמחי מרפא להעלאת האנרגיה

פורמולה ייחודית שנותנת בוסט אנרגיה כל יום מחדש. קפסולות Weak-End מבוססות על שילוב מושלם של פטריית ריישי יחד עם תמציות צמחים עוצמתיות של שורש קודונופסיס, שורש אנג’ליקה ותמצית פירות מנדרינה התומכים בתנועה אנרגטית בגוף.


אם את סובלת מנשירה ורוצה לשקם את השיער למלא ובריא

Refill לשיער – צמחי מרפא וביוטין לחיזוק השיער

מי לא סובלת מנשירה? סטרס, תזונה, הריון ולידה, חוסר איזון הורמונלי- בקיצור, החיים! כל אלו גורמים לנשירה ודלדול של השיער. הפורמולה הייחודית של Refill מבוססת על שילוב ייחודי של תמציות צמחים עוצמתיות המביאות אנרגיה וזרימה באופן ישיר אל הקרקפת. המרכיבים העיקריים: שורש ליגוסטיקום, שורש ארכובית סינית ופירות אמבליקה יחד עם הביוטיון שהוא ויטמין חשוב לחיזוק השיערה.


אם את סובלת מאקנה, פצעים ופצעונים, דלקתיות בעור הפנים וגם כאבי ראש חוזרים

Acmed טיפול באקנה – צמחי מרפא לטיפול בפצעים ובאקנה

פורמולה ייחודית לטיפול מבפנים בפצעונים, אקנה, אפטות וכל דלקתיות בעור הפנים. לאחר שנים של עבודה עם מאות מטופלות אקנה, מחקר, גישה הוליסטית ותוצאות מעולות בטיפול גם במקרים קשים. המסקנה החד-משמעית היא שטיפול מוצלח באקנה, משלב מספר אמצעים וחייב להיעשות גם מבפנים ולא רק מבחוץ. ולכן, הקפסולות שלנו מבוססות על 3 תמציות צמחי מרפא איכותיות, התומכות בהורדת הדלקתיות והרגעת העור: שורש סקוטלריה סינית, שורש ועלי איסטיס, ושורש זנגביל.


לכל מי שרוצה להוריד סטרס ולהצליח להיות רגועה יותר

לסובלות מהתקפי חרדה, קושי להירדם ושינה לא איכותית ותחושת לחץ תמידית.לסובלות מהתקפי חרדה, קושי להירדם ושינה לא איכותית ותחושת לחץ תמידית.

Relief meהרגעה לנפש – צמחי מרפא להרגעה והורדת סטרסצמחי מרפא להרגעה והורדת סטרס

אם את מרגישה שאת לא רגועה, בתחושת סטרס תמידי, סובלת מנדודי שינה או מתעוררת ולא מצליחה להירדם, חווה התקפי חרדה ונעילת לסתות בעת לחץ. אבל את רוצה למצוא את האיזון ולהיות רגועה. בשביל זה יצרנו את הפורמולה הייחודית Relief-Me, המבוססת על 3 רכיבים מרכזיים שמשרים שלווה ורוגע: שורש ולריאן, תמצית עלי פסיפלורה ותמצית זרעי שיזף סיני.


לכל מי שרוצה לאזן ולהקל על תופעות גיל המעבר כמו גלי חום, חוסר שקט, חוסר חשק, יובש וגינלי ועייפות מוגברת

Better Pass – צמחי מרפא להקלה על תופעות גיל המעבר

צמחי מרפא המותאמים להקלה ואיזון, של גלי חום, יובש וגינלי וכל מה שאת עוברת בתקופת גיל המעבר. יצרנו פורמולה ייחודית המבוססת על 4 תמציות צמחים איכותיות התומכות באיזון הורמונלי בגיל המעבר וביניהם: תמציות צמחי מרפא איכותיות וביניהם: שורש אנאמרנה, פירות פלודנדרון, שורש קוהוש ושורש אדמונית עשבונית.


כל המוצרים מיוצרים בישראל והם בכשרות של רבנות בית שמש.

יש לך עוד שאלות?
רוצה לבדוק איתנו מה צמחי המרפא שהכי מתאימים לך?
מוזמנת להתייעץ איתנו בואטאספ-
054-7190909

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat