משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

הסרום שיעשה לך עור חלומי

יש סרום אחד שאני ממליצה עליו כמעט לכל מי שבאה אלי: סרום Dream Skin! כי הוא מתאים לכולן (למעט עור עם אקנה) משתלב בכל סוג עור ובכל שגרת טיפוח ופשוט עושה עור WOW. אתן לא יודעות כמה השקעתי בפיתוח שלו, עד ארה”ב הגעתי כדי למצוא את המפעל המתאים שייצר אותו בדיוק לפי הפורמולה והחומרים שרציתי שיהיו בו.

אז מה יש בו שהופך אותו לכל כך מוצלח ומומלץ ושעושה לך עור עם glow מהמם?

1. תמציות שמן ארגן: זהב לעור שלך
בשמן ארגן, שקוראים לו גם “הזהב הנוזלי”, משתמשים במרוקו כבר מאות שנים. השמן מופק מגרעיני עץ הארגן, עשיר בויטמינים, נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות. וזה מה שהוא מעניק לעור שלך:
לחות: שמן ארגן חודר עמוק לתוך העור, מזין אותו מבפנים, מעניק לחות ועושה את העור פשוט זוהר!
תכונות אנטי-אייג’ינג: שמן הארגן, עמוס בנוגדי חמצון כמו ויטמין E, נלחם ברדיקלים חופשיים הגורמים להתבגרות מוקדמת. ועוזר בשיפור מראה קמטים וקמטוטים.

2. פפטידים של קולגן : אבני הבניין לעור שלך
קולגן הוא כמו הפיגום של העור שלנו, מספק מבנה וגמישות. ככל שאנו מתבגרות, ייצור הקולגן פוחת, מה שמוביל לעור נפול וקמטים. ולכן הפפטידים של הקולגן המגיעים ממקור צמחי, עוזרים לשמור על גמישות העור ומיצוק העור. זה ממש כמו לתת לעור שלך הרמה טבעית!

למה סרום דו-פאזי?
שילוב תמציות שמן ארגן ופפטידי הקולגן בסרום דו-פאזי הוא מהלך מחושב. הנוסחה הכפולה הזו מבטיחה שהעור שלך יקבל את הטוב משני העולמות:
לחות מיידית: הפאזה המיימית המבוססת על חומצה היאלורונית הופכת את הסרום לקל משקל ומספקת לחות מיידית וגורמת לעור שלך להרגיש רך וגמיש. הפאזה השומנית מכילה חומצות שומן חיוניות שבשימוש קבוע משפר את מרקם העור, מפחית קמטים ומעניק עור זוהר.

לסיכום
שילוב של הסרום דרים סקין היא החלטה שהעור שלך יודה לך עליה. אם יש לך עור יבש, קמטים או שהעור מרגיש נפול ועייף. שימוש בסרום יחזיר את החיוניות והזוהר הטבעי של העור.
הסרום מתאים לכל סוגי העור (למעט עור אקנתי) ואין בעיה להשתמש בו גם בזמן הריון והנקה.

לרכישה של הסרום לחצי כאן

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat