משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

אנטי אייגינג

אם הייתם יכולים לחזור אחורה בזמן, אולי הייתם עושים המון בחירות שונות וכל מיני החלטות אחרות בכל הנוגע לטיפוח עור הפנים שלכם. למרבה הצער, היכולת להעביר מסר לעצמי הצעיר שלכם איננה אפשרית, ולכן כולכם צריכים להפיק את המיטב ממה שיש לכם כיום. הבשורות הטובות הן כי קיימות כל מיני דרכים שאתם אשכרה יכולים לעשות זאת. טיפול אנטי אייגינג הוא המפתח להגנה מפני נזק נוסף לעור הפנים שלכם ואפילו היפוך סימני הזדקנות מסוימים. אז תמשיכו לעקוב אחרינו, ותגלו, בין השאר – מהו אנטי אייגינג?

מהו אנטי אייגינג?

קולגן הוא חלבון אשר נמצא באופן טבעי בגוף שלכם, אשר בתורו מספק מבנה לרקמות כמו העור שלכם, נותן לעור מעט מהחזרה הזאת ויכולת להחזיק צורה. ככל שאתם מזדקנים, עור הפנים שלכם חווה אובדן גמישות, שינויים בגוון ובמרקם העור, וגם שינוי צבע. חלק מזה נובע מהדבר הנורא אבל הממש הכרחי, אשר מכונה כוח הכבידה. סיבה נוספת לכך שעור הפנים שלכם מתחיל לצנוח הינה בגלל שהגוף שלכם פשוט מאט את ייצור הקולגן והאלסטין שלו. וכפי שמתברר, חשיפה מוגזמת ליסודות, בייחוד לקרני השמש, מוסיפה חטא על פשע באמצעות עוד ירידה ביכולת של עור הפנים לסנתז קולגן. אבל אין באמת בני אנוש שמסוגלים להחזיר את הזמן לאחור, אז איך אתם, פשוט בני תמותה, אמורים להתמודד עם הזמן החולף והמחיר שהוא גובה מעור הפנים שלכם? ובכן, הדבר טמון בעובדות פשוטות, פשוט תטפחו את עור הפנים שלכם ותדאגו לקיומו של אנטי אייגינג באמצעות התבוננות ברכיבים ובמרכיבים הבודדים במוצרי טיפוח העור אנטי אייג’ינג ותיווכחו בעצמכם כיצד הם עוזרים להפחית קמטים עדינים ולשפר את המראה הכללי של עור הפנים שלכם.

איך בדיוק נוגדי החמצון יעזרו לכם במלחמה עם אנטי אייגינג?

בשל העובדה שאתם לא תמיד עושים כמיטב יכולתכם על מנת להימנע מהחשיפה לקרני השמש, או לחלופין שאתם זוכרים למרוח מחדש את קרם ההגנה, חשוב למצוא מוצרי טיפוח שעוזרים להילחם בתסמיני הזדקנות ובנזקי הרדיקלים החופשיים שגרמת לכם מהשהייה בשמש. נוגדי חמצון חשובים ומצילים את כל החיוניות הנדרשת לעור הפנים, הם ממש פתרון יעיל של אנטי אייגינג. נוגדי חמצון הם ויטמינים או מינרלים המסוגלים לנטרל רדיקלים חופשיים, בדרך כלל בעזרת תרומת אלקטרון, כדי שלא יחמצן רקמות אחרות. נוגדי חמצון עשויים להפחית את הדלקת, ובאופן הזה לאפשר לעור הפנים שלכם לרפא את עצמו, ולהתחיל לתקן חלק מהנזק שנגרם. קיימים נוגדי חמצון ברשימה זאת, כמו למשל – ויטמינים A ו- C, שיש להם גם יתרונות אנטי אייג’ינג אחרים.

למה כדאי לצאת לחופשת הידרציה עם חומצה היאלורונית לשם הנאה מכל הטוב של אנטי אייגינג?

מרכיב קריטי במוצרי אנטי אייגינג רבים הוא יכולתם להחדיר לחות לעור הפנים. כל רופא עור יאמר לכם כי לחות היא עניין של חובה, וכשתתבגרו קצת, זה אפילו יותר חשוב. שמירה על מאזן הלחות בהכרח עוזרת לשכבת המחסום של עור הפנים, אותה שכבת העור העליונה ביותר, להגן על הגוף שלכם מפני מתקפת איומים סביבתיים ובו זמנית להגן על מאזן המים הקריטי של גופכם. אחת הדרכים להגביר את הלחות בעור הפנים שלכם היא על ידי יישום מקומי של חומצה היאלורונית. חומצה היאלורונית היא סוכר המופיע באופן טבעי בגוף שלכם. בנוסף לכך, החומצה ההיאלורונית הינה חומר לחות הקושר לחות לעור באמצעות שואבה מהלחות בסביבה שמסביב. מכיוון שזה עוד אחד מאותם דברים שהגוף שלכם מרוויח פחות ככל שאתם מזדקנים, עליכם למצוא דרכים להוסיף אותה בחזרה לחיים שלכם.

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat