משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 399 ש"ח

טיפולי אנטי אייג'ינג ומיכשור מתקדם

עמוד הבית שירותים • טיפולי אנטי אייג’ינג ומכשור מתקדם

טיפול אנטי אייג’ינג הוא תחום הולך ומתפתח שמטרתו להאט את תהליך ההזדקנות של העור ולשפר את מרקמו, גמישותו וגונו. הטיפולים מגוונים וכוללים מגוון רחב של טכנולוגיות, מחומרי מילוי וחומצות הילארוניות ועד לטיפולים בלייזר ופילינגים. מטרת הטיפולים הללו היא להחליק קמטים, להעלים כתמים, להצמיד את העור ולשפר את מרקמו, ולהעניק מראה צעיר ורענן יותר. 

טיפולי אנטי אייג’ינג מציעים מגוון רחב של אפשרויות להתמודדות עם הסימנים הנראים לעין של הזדקנות העור. מעבר לטיפולים הקוסמטיים, ישנה חשיבות רבה לאורח חיים בריא ותזונה נכונה כדי להשיג תוצאות מיטביות.

עולם הקוסמטיקה התקדם מאוד בעשור האחרון, והדור החדש של טיפולים קוסמטיים בעזרת מכשור מתקדם יכולים להחליף הזרקות, ניתוחים ומילויים למיניהם. קיימים סוגים שונים של מכשור וביניהם: טיפול בגלי רדיו, אולטרסאונד, פראקשונאל, מזותרפיה ופוטותרפיה.

לפי האבחנה שלך, והמצב בו את רוצה לטפל נתאים לך תוכנית טיפולים מתאימה עם המכשור הרלוונטי.
במגוון הגדול של המכשירים הקיימים אצלינו אנחנו מטפלות בכל סוגי הבעיות בעור. ביניהם: מיצוק, צלקות אקנה, צוואר, הזנה ולחות, קמטים, כתמים ועוד. חשוב לדעת כי לא כל מכשיר מתאים לכל מצב בפנים. וההתאמה הנכונה היא קריטית. טיפול במכשירים הלא נכונים עלול להחמיר את הבעיה ולעשות יותר נזק מתועלת.

ערכת טיפול אנטי אייג'ינג - דנה קנר

טיפול אנטי אייג’ינג למראה צעיר ורענן

טיפול אנטי אייג’ינג הוא מכלול של טיפולים רפואיים ואסתטיים שמטרתם להאט את תהליך ההזדקנות של העור, לשפר את מרקמו וגמישותו ולהעניק מראה צעיר ורענן יותר. עם השנים, עור הפנים עובר שינויים טבעיים כתוצאה מגורמים פנימיים וחיצוניים: ייצור קולגן ואלסטין פוחת, מופיעים קמטים, כתמים ושינויים במרקם העור. טיפולי אנטי אייג’ינג נועדו לטפל בסימנים הללו ולהחזיר לעור את הזוהר והחיוניות האבודים. בחירת הטיפול המתאים תלויה בגיל, בסוג העור, במצב העור ובציפיות האישיות של כל מטופל.

שגרת טיפוח העור לשמירה על עור צעיר

מניעה היא הצעד הראשון בכל מסע אנטי אייג’ינג. ביסוס שגרת טיפוח יומיומית הכוללת ניקוי, לחות והגנה על העור מפני נזקי השמש היא חיונית. שימוש במוצרים עם נוגדי חמצון, חומצה היאלורונית ורטינול יכול לעזור להגביר את ייצור הקולגן, לשפר את מרקם העור ולהפחית את סימני ההזדקנות.

נגן וידאו אודות טיפולי אנטי אייג'ינג - דנה קנר

טיפולי אנטי אייג’ינג לא פולשניים

  • פילינג כימי: טיפולים אלו מקלפים את השכבה החיצונית של העור, מעודדים תחלופת תאים וחושפים עור רענן וצעיר יותר. פילינג כימי יכול לשפר את גוון העור, להפחית קווים עדינים ולמזער שינוי צבע.

  • חומרי מילוי עוריים: חומרי מילוי ניתנים להזרקה כמו חומצה היאלורונית יכולים להחזיר נפח ולמלא קווים וקמטים, ומעניקים מראה צעיר יותר. הם יכולים גם לשפר את קווי המתאר של הפנים ולחדש נפח שאבד באזורים כמו הלחיים או השפתיים.

  • טיפולי אנטי אייג’ינג מתקדמים:
    שיקום עור בלייזר: טיפול זה עושה שימוש בטכנולוגיית לייזר כדי להסיר תאי עור פגומים ולעורר ייצור קולגן, וכתוצאה מכך עור מתוח, מוצק וצעיר יותר. זה יכול להפחית ביעילות את המראה של קמטים, צלקות ונזקי שמש.

  • Microneedling: הליך זעיר פולשני הכולל שימוש במחטים זעירות ליצירת מיקרו-פציעות מבוקרות על העור, הממריץ את ייצור הקולגן ושיפור גמישות העור. Microneedling יכול להפחית קווים עדינים, קמטים והיפרפיגמנטציה.

  • שינויים באורח החיים:
    טיפולי אנטי אייג’ינג עובדים בצורה הטובה ביותר בשילוב עם אורח חיים בריא. פעילות גופנית סדירה, תזונה מאוזנת ועשירה בנוגדי חמצון, הידרציה נכונה, ניהול מתחים ושינה מספקת יכולים כולם לתרום לשמירה על מראה צעיר.

לפרטים נוספים וקביעת תור התקשרי או שלחי הודעת whatsapp לטלפון 054-7190909.
לטיפול ולערכת המוצרים שלי לחצי כאן

Wishlist 0
Continue Shopping