משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

שירות הטיפול בגוואשה

שירות הטיפול  בגוואשה – טיפול לא פולשני ומתאים לשחרור רעלים  והאמת מחזור הדם

גוואשה הינה שיטת טיפול יעילה שהגיעה ישירות מסין הרחוקה ונמצאת בשימוש רחב היום.
 הטיפול מתבצע באמצעות קרן יאק או אבן גוואשה ייעודית המתאימה לטיפול זה.
 מדובר בעיסוי שנעשה באמצעות חיכוך אבן הגוואשה או כלי הגוואשה על עור גופו של המטופל, או אם מדובר למטרת טיפול קוסמטי להאצת ייצור קולגן ואלסטין לנשים שמעוניינות לטשטש קמטים. שיטה זו ביסודה, נועדה להקלה בכאבים הנוצרים מאי פעילות תקינה של מחזור הדם או רעלים בגוף המתנקזים באזור אחד.

טיפול בגוואשה הפך לפופולארי בשל יעילותו וההקלה המידית

אנשים רבים מודעים יותר לטיפולים אלטרנטיביים ולטיפולים מהרפואה הסינית בפרט.
 אחת הבעיות הנפוצות בקרב מטופלים, הינה חוסר זרימת דם באזורים מסוימים בגוף, מה שגורם לכאבים, ניקוז רעלים ועוד. גם אלרגיות או אקזמות למיניהן,נוצרות בשל סיבות אלה והטיפול באמצעות אבן גוואשה ע”י מטפל מוסמך מסייעת בזרימת הדם וסילוק הרעלים מהגוף, מה שמקל באופן מידי בכאבים, מחושים, אלרגיות ומחלות כרוניות שונות כגון: אסטמה, ברונכיטיס ועוד.

טיפול באבן הגוואשה גם לטשטוש והעלמת קמטים והמרצת מחזור הדם בעור הפנים

רבות מהמטפלות, עושות שימוש בטיפול בגוואשה לטיפולי הצערת עור הפנים. עם הגיל המתקדם, נשים חשות כי עור פניהן אינו גמיש וחיוני כבעבר ולכן, הן מחפשות טיפולים אלטרנטיביים שאינם פולשניים ויעילים להצערת עור הפנים.
 טיפול בגוואשה הינו אחד מהטיפולים היעילים, אשר ממריצים את מחזור הדם ומסייעים להמרצת וייצור קולגן ואלסטין טבעיים בגוף, אשר מונעים מהיווצרות של קמטים וקמטוטים.

מהלך הטיפול בגוואשה והתוצאות המידיות

לא בכל טיפול אלטרנטיבי חשים בתוצאות. מצד שני, טיפול בגוואשה התוצאות הן מידיות, אם לטיפול בכאבים, לתחושת הקלה או לחיוניות של עור הפנים.
 מטפלות המתמחות בעיסוי בגוואשה, כמו  דנה קנר מגיעות לתוצאות מדהימות. דנה הינה בעלת ניסיון של 6 שנים, כאשר למדה במכללת רידמן למעלה מ-4 שנים וסיימה בהצטיינות את לימודיה.
 דנה מטפלת בשיטות טבעיות, כאשר היא מתחילה באבחון המטופל\ת ומחליטה על תכנית טיפול מתאימה על פי רזי הרפואה הסינית. באמצעות הידע העשיר, הניסיון והכלים העומדים לרשותה, היא אף רוקחת מסיכות וקרמים טבעיים וחיוניים לעור הפנים כגון קרם יום וקרם לילה.

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat