משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

רפואה סינית-מה שצריך לדעת

ככל שעוברות השנים, יותר ויותר אנשים מבינים שיש קשר הדוק ובלתי ניתן לניתוק בין הגוף והנפש, וכאשר יש בעיה באחד האלמנטים הללו, השני מושפע אף הוא.
ביסודה, הרפואה הסינית מכירה בקשר הרוחני-גופני הייחודי הזה, ופותחה במיוחד כדי להביא מזור לאלו הסובלים מבעיות גופניות או רוחניות שלא ניתן לטפל בהם באופן מסורתי.
עם למעלה מ-2000 שנה של רפואה סינית שהוכיחה את יעילותה בכל פעם מחדש, הגיע הזמן להכיר את הבסיס של התורה הייחודית הזו שעשתה את דרכה למערב ותפסה מקום של כבוד.

יסודות הרפואה הסינית וחדירתה למערב

עם ההכרה ברפואה סינית כאלטרנטיבה יעילה לטיפולים מסורתיים, יותר אנשים פונים למטפלים מקצועיים שנותנים מענה לבעיות שונות.
ברפואה הסינית ישנם מספר עקרונות חשובים שמאפשרים לאזן בין גוף ונפש, והם:

צ’י – הבסיס של כל הבריאה ונחשב לכוח המניע של החיים. לפי הרפואה הסינית, ישנן מערכות שונות בגוף שזורמות באנרגיית הצ’י ונתונות לשינויים של הכוח הזה, כך שהסרת מחסומים בצ’י תביא לאיזון גופני ונפשי.

דם – תפקידו של הדם ברפואה הסינית הוא לשמור על לחות הגוף ועל תקינות השינה והמודעות. מחסור בדם יגרום לשינוי בגוון העור, הפרעות בראייה, הפרעות שינה, ובעיות נוספות שניתן לתקן באמצעות טיפולי רפואה סינית.

נוזלי הגוף – כמו הדם, לנוזלי הגוף השונים יש תפקיד חיוני בשמירה על לחות הגוף, על איזון בין YIN וה-YANG, ולהסדיר את פעולות המעיים.

ערוצי חיבור וערוצים ראשיים – ערוצים הזורמים מהאיברים הפנימיים אל קצוות הגוף והגפיים. ערוצים הללו מובילים דם ואנרגיית צ’י כאשר יש 8 ערוצים “מיוחדים” ו-12 ערוצים “רגילים” שעוזרים לשמור על איזון באזורים שונים בגוף.

טיפולי רפואה סינית – טיפולים עתיקים לבעיות מודרניות

כדי להביא לאיזון בין האנרגיות והערוצים השונים בגוף, חשוב תחילה לאבחן נכונה את הבעיה, ולאחר מכן להתאים לה טיפול מדויק. הטיפולים הבאים הם הפופולריים ביותר ברפואה הסינית, וכאשר מבצעים אותה בצורה נכונה, ניתן להגיע לתוצאות מדהימות:

דיקור סיני – השיטה הנודעת ביותר ברפואה הסינית שנועדה לאזן את הזרימה של הצ’י באמצעות החדרה של מחטים עדינות אל נקודות דיקור (מרידיאנים או תעלות).

כוסות רוח – טיפולים המתבצעים על ידי הנחת כוסות זכוכית על אזורים שונים בגוף, הבערת להבה בתוכן, ויצירת ואקום בעור.

גוואשה – טכניקת מגע שבה מפעילים לחצים ברמות שונות באמצעות פריטים ייחודיים, כמו אבל ג’יי, כדי לפתור מחלות שונות.

 

צמחי מרפא – שימוש בצמחי מרפא שונים להקלה על מכאובים ומחלות שונות אשר נובעות, כאמור, בגלל חוסר איזון בגוף.

איזון הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בתחום של רפואה סינית, וכדי להגיע לאותו איזון מיוחל, חשוב לקבל טיפולים על ידי מטפלים מקצועיים ומיומנים בתחום.
 מטיפולי אנטי אייג’ינג, דרך דיקור קוסמטי, ועד טיפולי פוריות, דנה קנר מעניקה שלל טיפולים במרפאה שנועדה לטפל בשורש הבעיה, מהפנים החוצה. באמצעות טכניקות של רפואה סינית מתקדמת, דנה מאבחנת כל מטופל ומטופלת במדויק כדי להעניק להם טיפולים מותאמים אישית עם תורה עתיקה שמוכיחה את עצמה גם במאה ה-21.

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat